Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 6 March 2012

fazz lyna :D

hey lame xsentuh blog nie...actually malas sebenarnye since start buat blog niee,well,who cares kan....ni ha,nk cte pasal gf bru aku...name dye fazdlina...ok..mule2 kenal dye dekat fb.... :)
time to dye tak single,well,aku xkesah,i waited for her till 13 of february....mule2 dye xpercaya aku nk couple ngn dye,dye suruh aku kol,aku kol la,aku mlamar dye...segan gileeee....heee....time2 mule kenal dulu,ktrng slalu text smpi skrng....tujuan aku tulis post nie sbb aku nk tunjukan kt dye yng aku syng dye sngt2 :)
aku bru lepas jumpe dye...ingtkn ari jumaat nk dtng,tpi...tiket bus xde,so aku peg beli tiket bus untuk hari sbtu...aku beli yng paling awal,iaitu kul 9.30....sbtu pagy tu,aku bangun pkul 6.30 pagy,aku xsabr nk balik kampung aku semate2 nak jumpe dye.....aku kol taxi,pukul 7.10 bru blh kol sbb taxi bukak kul 7...setibanye taxi,aku cpt2 naik menuju ke bus stand,aku tdo jup,10 minit aku tido...den aku termenung,senyum sorng2,sbb xsbr nk jumpe bby aku...den aku tngk singboard ayer hitam,aku dh nervous gile,smpi je sne,aku chek in bilik aku....aku siap2,mandi2,pakai baju,aku tunggu dye kt bus stand :'),then dye kuar dri tandas.....heeee.....ok jap,nanges jap :'(...aku rindu dye nie....hurmm...kk sambung....aku jumpe dye,aku tak terkate2 sbb terkejut dpt tngk dye,heee,dye dtng kt aku,pas tu ktrng gerak la...kitrng jalan peg KINGDOM,aku xtau tmpt tu,dye ckp tmpt karok...aku pun ok je la.....peg sne....dye suruh aku nyanyi,tpi aku xnk,hehe,segan...lain kali kay sayang biy nyayi :*
den dye nyanyi,ok,sore dye sedap, <3
at that time i can see her sweetnes,i was freezing cold,i almost fainted,but i brace myself,i was shivering....she hold me...she wears a sweater on to me....it was a relive.....then i hug her,i put my hand around her waist....i hug her closely,i looked at her,i wanted to cry that time,cuz,im scared ill loose her,then aku senyum kt dye,gurau2 sme2...aku suke hidung dye,comel...heee....den ktrng kiss..but aku still sejuk...hurmm...sdh sngt2...aku rindu dye....hurmmm...ok then dh hbs...ktrng g mkn,dye la,aku tak,haha,aku  suke pandang dye....dye comel,sweet,lovely....heee....then tngn dye kene chili sos,aku g amik tisu,aku lapkan....then lepas mkn,ktrg jalan g bus stand,nk hntr dye balik.....tpi dye dh lambt,aku kesian kt dye....hurmmmmm.....aku teman dye,aku duduk sblh dye,gurau2 ngn dye,main idung dye lagy....heeee.....den dye dh kene balik...agak sdh l,tpi xpe,the next day jumpe lagy....kali ni,ktrng xtau nk buat ape....aku xblh pk ape2,aku sdh,sbb haritu aku dh kene balik....aku bgy dye cincin ngn snowcap...dye nak sngt snowcap tu,aku amikkeputusan untuk crikan untuk dye smpi dpt,dan aku dpt cri...ya allah,kuat kn la diriku ni.....aku sdh ya allah,aku rindu dye....hurmmm.....ok smbung cte,ktrng jalan2,aku bawak dye g kfc,dye lapar,aku crikan tmpt makan untuk dye,aku xnk dye kelaparan,aku bg dye rm5 untuk tambang and ape2 dye nk buat,aku xnk makan,sbb aku nk dye makan....aku xblh,aku sdh sngt sepanjang haritu....aku kalo blh xnk balik,kalo aku merempat kt sne pun aku xksh,asalkan ade dye...duet blh cri,cinta dan kasih syg yng sejati ,sukar untuk dicari daan dijage....ktrng duduk kt blakan mall tu,ktrng borak2...aku pandang dye,nk nanges,aku xblh ckp banyak haritu,nty aku nanges...smpi skrng aku still nanges...aku xtau nape,tpi aku rindu dye sngt5!!!!!!......den aku hntr dye balik...tunggu dngn dye kt bus...bus dye dh smpi,dye salam aku,tpi,aku???aku xnk lepaskan....ya allah....sdhnye time tuuuu...aku tahan air mate aku....dye dh naik bus....hurmmm :'(
dye duduk tepi tingkap...aku minx tngn dye,aku lompat aku cium tngn dye,tu adlh kali terakhir aku dpt rse sentuhan dye....dan tu kali terakhir aku bertentang mate dngn dye......
Sayang....i nak u tau ygn i syng u sngt5!!i akan jage u smpi mati,tu janji aku....aku xksh ape yg telah tejady pada mase yng lepas,aku akan tetap syng ko,jage ko,cinta ko,rindu ko.....aku akan jumpe ko slalu lepas ni,aku akan slalu berada di sisi ko lepas nie,aku akan pastikan kite akan bersama selamanyee....aku janji pada ko,aku xkn tinggalkan ko,aku xkn curang dngn ko,aku xnk main2 dngn ko,aku xkn buat ko skit hati,aku xkn cri orng lain,aku nk ko sorng,dan ko sorng je dalam hati aku....syng,i rindu u sngt5.....i nk jumpe u lgy,uuuu,i xtahan,i asyik nanges je.....ni adelah kali pertama aku nanges sbb pompuan,iloveyou so much sayang
!!!!!!!mmmuahhh!!!muah!!!muuuuahhhhh!!!!! <3 :*

No comments:

Post a Comment